مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-27سياسي

شهادت طلبی و ولایت مداری، رمز بقا و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است


بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان طی بیانیه ای در خصوص ترور محسن فخری زاده، اعلام داشت: رمز بقا و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران در مقابل طوفان های خطرناک دشمنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان در خصوص ترور محسن فخری زاده از دانشمندان انرژی هسته بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است: فَلا تَهِنوا وَتَدعوا إِلَی السَّلمِ وَأَنتُمُ الأَعلَونَ وَاللَّهُ مَعَکُم وَلَن یَتِرَکُم أَعمالَکُم پس هرگز سست نشوید و دشمنان را به صلح (ذلّت بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی کند.

محسن فخری زاده یکی از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است، او تنها دانشمند حوزه تحقیقات هسته ای و موشکی ایران بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود.

ترور دانشمندان موفق انقلاب اسلامی نشات گرفته از تفکر شیطانی استکبار جهانی است، دشمن در طول این 41 سال هر چه زده به در بسته خورده و این بار نیز دشمنان بدانند که با اینگونه اعمال غیرانسانی نمی تواند خللی در اراده فولادین جوانان غیرتمند و ولایتمدار ایران اسلامی ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت طلبی و ولایت مداری، رمز بقا و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است

شهادت طلبی و ولایت مداری، رمز بقا و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است