مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 19:402020-11-27سياسي

ملت ما قربانی 40 ساله پدیده شوم تروریسم است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی به مناسبت ترور شهید محسن فخری زاده گفت: ملت ما قربانی 40 ساله پدیده شوم تروریسم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص ترور سردار علم و تحقیق، ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید محسن فخری زاده با صدور پیامی این حادثه تروریستی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ و ارادوا به کیدا فجعلناهم الاخسرین امروز ملت بزرگ ما با تأسف و تحسّر تمام، از ترور سردار علم و تحقیق، ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید محسن فخری زاده با خبر شد.

ملت ما قربانی 40 ساله پدیده شوم تروریسم است و بیش از 17 هزار نفر از سرمایه های بزرگ خود را در این مسیر از دست داده و هیچ ملتی مثل ملت ما مبتلی به تروریسم و قتل ناجوانمردانه نبوده است.

حال دشمن، با ترورهای متوالی دانشمندان هسته ای، اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی اقتدار علمی ما را نشانه رفته است تا به خیال خود برای اسراییل، حاشیه امن درست کند و نگذارد ایران اسلامی، قدرت فائق منطقه بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ما قربانی 40 ساله پدیده شوم تروریسم است

ملت ما قربانی 40 ساله پدیده شوم تروریسم است