مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 19:252020-11-27ورزشي

افتتاح همزمان 7 پایگاه مقاومت در مرکز مازندران به مناسبت هفته بسیح


فرمانده پایگاه مقاومت ثارالله ساری گفت: در هفته بسیج جاری توانستیم هفت پایگاه مقاومت را افتتاح و بهره برداری کرده و در اختیار محلات قرار بدهیم.

- حافظ نجفی فرمانده حوزه مقاومت ثارالله ساری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساری، همزمان با هفته بسیج از آیین افتتاح همزمان 7 پایگاه مقاومت بسیج در حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت و اجرای اقدامات فرهنگی و ورزشی در سطح محلات با مشارکت؛ خیران، بسیجیان، پیشکسوتان، سازمان مهندسی بسیج و حوزه مقاومت توانستیم در هفته بسیج 99، هفت پایگاه مقاومت را افتتاح و بهره برداری کنیم.

وی افزود: پس از افتتاح، این پایگاه ها در اختیار محلات قرار گرفتند، امیدواریم بسیجیان بتوانند قدم های خوبی بردارند، البته با توجه به وجود ویروس کرونا مراسم افتتاح به صورت نمادین در پایگاه شهدای طاهرده با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران و فرمانده سپاه مرکز استان و خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان برگزار شد.

نجفی تصریح کرد: طبق دستورالعمل از آنجایی که بر ضرورت مسجد محور بودن برنامه ها تاکید شده، این هفت پایگاه در مجاورت و دل مساجد ساخته شده و تحویل  محلات داده شدند، هدف از افتتاح این پروژه هم اجرای پیگیری اقدامات تحقیقاتی، فرهنگی و آموزشی در راستای جذب بسیجیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 7 پایگاه مقاومت در مرکز مازندران به مناسبت هفته بسیح

افتتاح همزمان 7 پایگاه مقاومت در مرکز مازندران به مناسبت هفته بسیح