مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 19:202020-11-27بين الملل

صنعاء: امنیت در شبه جزیره عربستان در گرو توقف تجاوز علیه یمن است


رییس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که صلح و امنیت در شبه جزیره عربستان منوط به توقف تجاوز ائتلاف آمریکایی-سعودی علیه یمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس هیئت مذاکره کننده یمنی ضمن رد هر گونه پاسخ صنعاء به درخواست ها برای آتش بس تاکید کرد که امنیت و صلح در شبه جزیره عربستان منوط به توقف تجاوز و محاصره علیه یمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المسیره، محمد عبدالسلام   امروز در بیانیه ای در پاسخ به بیانیه امروز شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ایجاد امنیت و صلح در سراسر جزیره العرب در وهله نخست مستلزم توقف تجاوز و رفع محاصره علیه این کشور است.

شورای امنیت ملی آمریکا عصر امروز جمعه عملیات اخیر نیروهای مسلح یمن در هدف قرار دادن تاسیسات نفتی آرامکو در شهر جده عربستان سعودی را محکوم کرد.

عبدالسلام در ادامه پاسخ به آمریکایی ها  تاکید کرد: شورای امنیت ملی آمریکا باید دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور را محکوم کند که دست از بار زدن سلاح های مرگبار برای سعودی ها برنداشت تا آنها هزاران غیرنظامی را در یمن به کشتن دهند.

این مقام یمنی تصریح کرد: حرف و حدیث ها درباره پاسخ صنعاء به درخواست ها برای آتش بس به منظور گمراه کردن افکار عمومی است و چیزی از واقعیت را تغییر نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: امنیت در شبه جزیره عربستان در گرو توقف تجاوز علیه یمن است

صنعاء: امنیت در شبه جزیره عربستان در گرو توقف تجاوز علیه یمن است