مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 19:152020-11-27سياسي

دادگاه تجدیدنظر فدرال فرجام خواهی ترامپ در مورد آرای پنسیلوانیا را رد کرد


دادگاه تجدیدنظر فدرال فرجام خواهی تیم حقوقی رییس جمهور آمریکا در مورد آرای پنسیلوانیا را به علت ناکافی بودن دلایل رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک دادگاه تجدیدنظر فدرال آخرین تلاش دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای به چالش کشاندن نتیجه انتخابات را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس تیم حقوقی ترامپ روز جمعه شکست دیگری را متحمل شد و دادگاه تجدیدنظر فدرال در فیلادلفیا آخرین تلاش برای به چالش کشاندن نتیجه انتخابات در این ایالت را رد کرد.

در حالی که قضات این ایالت ادعاهای ستاد ترامپ درباره تقلب در این ایالت را بدون دلیل توصیف کرده، ستاد رییس جمهور آمریکا اعلام کرده اند که از دیوان عالی درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

تیم قضایی ترامپ به ریاست رودی جولیانی هفته پیش درخواست خود به دادگاه پنسیلوانیا را ارائه کرد و جولیانی در جلسه ای به مدت 4 ساعت به صورت شفاهی مدعی شده که تقلب گسترده ای در آرای پنسیلوانیا روی داده اما وی هیچگونه شواهد ملموسی در این باره به دادگاه ارائه نکرده است.

این رویداد 4 روز پس از آن صورت می گیرد که مقامات پنسیلوانیا نتیجه شمارش آرا در این ایالت را که به نفع جو بایدن بوده مورد تایید قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه تجدیدنظر فدرال فرجام خواهی ترامپ در مورد آرای پنسیلوانیا را رد کرد

دادگاه تجدیدنظر فدرال فرجام خواهی ترامپ در مورد آرای پنسیلوانیا را رد کرد