مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-27حوادث

جزییات تعطیلی ادارات در هفته آینده/ فعالیت بانک ها با 50 درصد ظرفیت


دستگاه ها هیچگونه خدماتی به جز موارد ضروری ارائه نخواهند کرد و لذا مردم استان از مراجعه غیرضرور به ادارات جداً پرهیز نمایند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در جلسه فوق العاده فرماندهی قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا قزوین که امروز (جمعه) با موضوع بررسی و تعیین جزییات تعطیلی ادارات استان در هفته آتی برگزارشد، با تاکید بر این که با توجه به شرایط موجود هیچ گونه تعطیلی مطلق در ادارات استان نداریم، اعلام کرد: استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها، مراکز بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صدا و سیما، هلال احمر، آتش نشانی ها فعال هستند.

وی ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، خدمات شهری شهرداری ها و حوزه راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بخش نظارت و بازرسی سازمان های صمت و تعزیرات حکومتی به دلیل نظارت بر بازار در این ایام به صورت کامل فعال خواهند بود.

وی افزود:  بخش های خدماتی و نظارتی سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی و واحد های تولیدی فعال هستند و مشمول تعطیلی یک هفته ای نخواهند بود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: بانک های استان در این ایام با 50 درصد ظرفیت فعال خواهند بود و شعب بانک ها در طول هفته حق برگشت زدن چک مشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعطیلی ادارات در هفته آینده/ فعالیت بانک ها با 50 درصد ظرفیت

جزییات تعطیلی ادارات در هفته آینده/ فعالیت بانک ها با 50 درصد ظرفیت