مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 17:402020-11-27سياسي

مالکی: اسراییلی ها به دنبال جنگ تمام عیار در منطقه هستند


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را لکه ننگی بر پیشانی سرویسهای موساد و سیا دانست و گفت که اسراییلی ها در روزهای پایانی ترامپ با این حرکات مذبوحانه به دنبال یک جنگ تمام عیار در منطقه هستند.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را لکه ننگی بر پیشانی سرویسهای موساد و سیا دانست و گفت که اسراییلی ها در روزهای پایانی ترامپ با این حرکات مذبوحانه به دنبال یک جنگ تمام عیار در منطقه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدا حسین مالکی در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند نوشت: شهادت دکتر فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی کشورمان لکه ننگی است بر پیشانی سرویسهای موساد و سیا، اسراییلی ها در روزهای پایانی ترامپ با این حرکات مذبوحانه به دنبال یک جنگ تمام عیار در منطقه هستند، اما ایران جدا از همه این تئوری ها پاسخ سختی به این جنایت خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و اعلام کرد: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: اسراییلی ها به دنبال جنگ تمام عیار در منطقه هستند

مالکی: اسراییلی ها به دنبال جنگ تمام عیار در منطقه هستند