مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:302020-11-27پزشكي

سلاح خانگی برای مبارزه با کرونا


دانشمندان انگلیسی ترکیبات طبیعی را که برای مبارزه با ویروس سارس استفاده می شد، این بار برای بیماران کرونایی تجویز می کنند.

- جی پلاس، رقابت تولید واکسن کرونا در حال داغ شدن است، اما هیچ یک از واکسن های کاندیدای کرونا به طور 100 درصدی از همه در مقابل کروناویروس محافظت نمی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ دانشمندان به دنبال راه هایی جدید برای محافظت افراد در مقابل کرونا هستند و یکی از ترفندهای اصلی که می تواند کمک زیادی به ایمن سازی بدن انسان در مقابل کرونا کند، رژیم غذایی و سبک زندگی است.

پروفسور راب توماس، یکی از محققان دانشگاه کمبریج گفت: اکثر افرادی که به طور جدی توسط کرونا تحت تأثیر قرار گرفته اند، از بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 یا اضافه وزن رنج می برند.

او ادامه داد: بنابراین منطقی است که بررسی کنیم چگونه تغییر سبک زندگی می تواند به بهبود ایمنی و توانایی ما در مقابله با عفونت کرونا کمک کند.

در گزارش های گذشته شواهد نشان داد که ویتامین D می تواند به محافظت در برابر کووید 19 کمک کند و همیچنین مشخص شد افرادی که فاقد این ویتامین هستند در صورت ابتلا به ویروس، احتمالاً نیاز به بستری شدن دارند.

محققان همچنین در حال بررسی این موضوع هستند که آیا ترکیبات طبیعی می توانند به پیشگیری از ابتلا به کرونا کمک کنند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح خانگی برای مبارزه با کرونا

سلاح خانگی برای مبارزه با کرونا