مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-27حوادث

دپوی 15 میلیارد لوازم خانگی در الیگودرز


فرمانده انتظامی لرستان از کشف مقادیری انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف مقادیری انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز هفتم آذرماه، اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر احتکار مقادیری لوازم خانگی در یک انبار در الیگودرز موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته انبار مورد نظر شناسایی و با هماهنگی قضایی در بازرسی از آن مقادیری لوازم خانگی شامل، 61 دستگاه یخچال فریزر، 33دستگاه ماشین لباسشویی، 66 دستگاه اجاق گاز، 63 دستگاه بخاری، 4 دستگاه تلویزیون، 98 تخته فرش 9 متری و 12 متری، 76 تخته گلیم فرش، 104 عدد کولر، 7 دستگاه جاروبرقی ، 26عدد پشتی، 65 تخته پتو گلبافت و 4عدد آبگرمکن احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، اضافه کرد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را 15 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار مهدیان نسب در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اخلال ایجاد کنند و با احتکار مایحتاج مردم قیمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی 15 میلیارد لوازم خانگی در الیگودرز

دپوی 15 میلیارد لوازم خانگی در الیگودرز