مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-27سياسي

ایده پردازی و ارائه راهکار برای بهبود گردش مالی صنعت، آب و فاضلاب


وزیر نیرو خواستار ایده پردازی و ارائه راهکار برای بهبود گردش مالی صنعت، آب و فاضلاب و پایداری و خودکفایی و خودگردانی در خدمات آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان شامگاه جمعه در سومین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران به میزبانی دانشگاه شیراز که بر بستر مجازی برگزار شد، حضور جمعی از خبرگان و متخصصان صنعت آب و فاضلاب کشور و اساتید، دانشجویان و پژوهشگران را در این رویداد علمی مغتنم شمرد و بیان کرد: انتظار می رود مباحث مطرح شده در دستور کار این کنگره، بتواند با تبادل تجربه ها و طرح ایده ها، زمینه های لازم برای گره گشایی از مشکلات و نیازهای این صنعت و نیل به هدف های آن را فراهم کند.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار نقطه تلاقی و مشترک توسعه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی است، تصریح کرد: در این میان دانشگاه و صنعت برحسب میزان دامنه تأثیرگذاری خود دو محور اساسی برای توسعه و موتور محرکه در جامعه به شمار می آیند.

وزیر نیرو، افزود: تاکنون الگوهای گوناگونی برای نحوه تعامل صنعت و دانشگاه مطرح و در معرض آزمون و نقد قرار گرفته است؛ یکی از جدیدترین مدل های ارتباط مؤثر دانشگاه و صنعت که برای تعامل هم افزایی این دو نهاد مناسب باشد، الگوی تعامل سه جانبه دانشگاه، صنعت و دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده پردازی و ارائه راهکار برای بهبود گردش مالی صنعت، آب و فاضلاب

ایده پردازی و ارائه راهکار برای بهبود گردش مالی صنعت، آب و فاضلاب