مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-27سياسي

وزارت جهاد کشاورزی به مسئله گرانی مرغ ورود کند


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: مرغ جایگاه ویژه ای در سبد غذایی مردم دارد و نیاز است وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی با جدیت به این مسئله ورود کند تا بتواند بازار را کنترل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه، بابیان اینکه هر جا در کشور در چالش بودیم تفکر بسیجی به کمک ما آمده است، اظهار داشت: نگاه جهادی کارگشای کشور بوده است و انتظار مردم این است مسائل در حوزه های مختلف حل و فصل شود.

 نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاشان از نظر کرونا شرایط خوبی ندارد و آمار مرگ و میرها مطلوب نیست، افزود: امیدوارم تعطیلی دو هفته ای تغییری در روند بهبودی بیماران ایجاد کند و خداوند کمک کند تا آرامش به مردم کاشان برگردد.

وی با بیان اینکه مرغ جایگاه ویژه ای در سبد غذایی مردم دارد، گفت: مصرف سالیانه مصرف مرغ در کشور 4.

2 دهم میلیون مصرف است که به آن نیاز داریم، سرانه مصرف مرغ در کشور 30 کیلوگرم است؛ دو برابر مصرف دنیا ایرانی ها مرغ مصرف می کنند چون گوشت قرمز گران است و مردم از گوشت مرغ استفاده می کنند ساداتی نژاد تصریح کرد: 20 درصد نهاده های دامی در داخل ایران و 80  درصد از خارج از ایران به دست می آید که 9 میلیون تن ذرت، 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت جهاد کشاورزی به مسئله گرانی مرغ ورود کند

وزارت جهاد کشاورزی به مسئله گرانی مرغ ورود کند