مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-27اقتصادي

کمک به دانش آموزان و زوج های لامردی


در مرحله دوم توزیع بسته های حمایت غذایی توسط جمعیت هلال احمر، 200بسته حمایت غذایی هرکدام به ارزش 210 هزار تومان در میان نیازمندان آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شد.

- رییس جمعیت هلال احمر لامرد در گفتگو با فارس اظهارداشت: در چهار مرحله قبل نیز با کمک خیرین، بالغ بر 120 میلیون تومان بسته های حمایت غذایی در میان نیازمندان شهرستان لامرد توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده بود.

محمود قادری در این زمینه گفت: همزمان بافرا رسیدن هفته پر صلابت بسیج، گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر در راستای دست یابی به اهداف تعیین شده خود در حوزه فعالیت های جهادی، اقدام به تهیه جهیزیه و خرید گوشی هوشمند جهت خانواده های نیازمند نمود.

وی خاطرنشان کرد:در همین خصوص، با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج با شناسایی دانش آموزان نیازمند، با توجه به شیوع بیماری کرونا و فراگیر شدن آموزش از طریق فضای مجازی، 35 عدد گوشی هوشمند هر کدام به مبلغ سه میلیون تومان تهیه و در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت.

مسئول گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر نیز در این باره گفت: همچنین در تامین جهیزیه برای نوعروسان خانواده های نیازمند نیز هفت سری جهیزیه هر کدام به ارزش 45 میلیون تومان تهیه و در شهرهای گله دار، اسیر، اهل، چاه ورز، لامرد، در اختیار نوعروسان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به دانش آموزان و زوج های لامردی

کمک به دانش آموزان و زوج های لامردی