مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-27بين الملل

آنکارا: اقدام پارلمان اروپا نشانگر تعصب آن روی قبرس است


سخنگوی وزارت خارجه ترکیه امروز (جمعه) قطعنامه غیرالزام آور پارلمان اروپایی را علیه ترکیه و قبرس ترک نشین درباره مسائل مربوط به قبرس و ماراس محکوم کرد.

- سخنگوی وزارت خارجه ترکیه امروز (جمعه) قطعنامه غیرالزام آور پارلمان اروپایی را علیه ترکیه و قبرس ترک نشین درباره مسائل مربوط به قبرس و ماراس محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، حامی آکسوی، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه گفت: ما به طول کامل این قعطنامه غیرالزام آور را که از سوی قانونگذاران در پارلمان اروپایی مورد تصویب قرار گرفته و علیه قبرس ترک نشین و ترکیه است، رد می کنیم.

وی با اشاره به حمایت کامل ترکیه از بیانیه ریاست جمهوری قبرس ترک نشین گفت: این تصمیم که بی شک از سوی دولت قبرس یونانی نشین دیکته شده، یکبار دیگر نشان داد که پارلمان اروپایی درباره مساله قبرس چقدر تعصب دارد.

آکسوی همچنین ادامه داد، اگر پارلمان اروپا بر این منوال پیش برود، همکاری سازنده در میان نهادهای اتحادیه اروپا در یافتن راه حل برای مساله قبرس امکان پذیر نیست.

سخنگوی وزارت خارجه ترکیه ادامه داد، آنکارا از پارلمان و اتحادیه اروپا می خواهد تا با واقعیت های مربوط به قبرس روبرو شود و مردم قبرس ترک نشین و تعهدات اتحادیه اروپا مربوط به آوریل 24 را برای قبرس ترک نشین رعایت کند و مدنظر قرار ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: اقدام پارلمان اروپا نشانگر تعصب آن روی قبرس است

آنکارا: اقدام پارلمان اروپا نشانگر تعصب آن روی قبرس است