مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-27اجتماعي

رودخانه طالقان لایه روبی شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه نقاط بحرانی شهرستان طالقان شناسایی و در راستای رفع مشکلات احتمالی اقدام شد، گفت: لایه روبی رودخانه طالقان به منظور جلوگیری از وقوع سیل در پی بارندگی برف و باران در فصل سرما انجام شد.

- محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی در نظر داریم نقاط حساس و در معرض خطر را شناسایی و مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه شهرستان طالقان یکی از مناطقی است که ممکن است در فصل بارندگی با مشکل مواجه شود، ادامه داد: روستاهای دور افتاده طالقان ممکن است بر اثر بارش برف شرایط تردد را نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه مدیریت بحران شهرستان طالقان حاضر شدیم، اضافه کرد: در این نشست ضمن بازدید از مناط بحرانی چاره اندیشی انجام شد، در این راستا مناطق رانشی رصد شد و اقدام برای لایروبی در رودخانه طالقان به منظور مقابله با سیل احتمالی در دستورکار قرار گرفت.

فلاح نژاد تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان موظف شدند تا بنا بر قانون مدیریت بحران در راستای مقابله با بحران های احتمالی در فصل بارندگی به صورت آماده باش کامل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه طالقان لایه روبی شد

رودخانه طالقان لایه روبی شد