مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-27پزشكي

بسیج پزشکی پای کار عرصه سلامت در مناطق محروم


مسؤول مرکز بهداشت و درمان لات لیل معتقد است یکی از مهم ترین مشکلات مردم روستانشین و مناطق محروم عدم تشخیص به موقع بیماری های خطرناک و ناآگاهی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، موضوع دانش پزشکی بدن انسان و هدف آن تأمین سلامت و تندرستی آدمی است و اهمیت این موضوع و هدف از دیدگاه اسلام بر کسی پوشیده نبوده و انسان بعد از کسالت قدر سلامتی خود را بهتر درک می کند.

در دین مبین اسلام تا آنجا به سلامت انسان اهمیت می دهد که اگر تکلیف واجبی به تندرستی آدمی لطمه بزند، نه تنها انجام آن ازنظر شرع لازم نیست که در چنین شرایطی انجام آن حرام خواهد بود لذا پزشک به واسطه دانش و تخصص و تجربه، جسم و جان بیمار را به دم مسیحایی شفا می بخشد به واقع سلامت و آرامش و آسایش جامعه را در سایه ی عنایت پروردگار متعال تضمین می کند بسیاری از افراد، جامعه پزشکی را یک شغل پردرآمد می دانند درحالی که این رشته یکی از سخت ترین رشته های دانشگاهی بوده و این قشر از جامعه در سوگندنامه پزشکی خود کمک به محرومین و نیازمندان را باید در اولویت قرار دهند.

این روزها بسیجیان در همه عرصه ها حضوری فعال داشته و در تمامی بحران ها شرکت و از هیچ کمکی به افراد به ویژه محرومین دریغ نمی کنند و یکی از آن قشرها پزشکان بسیجی جامعه هستند که به مناطق محروم رفته و به این افراد در ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج پزشکی پای کار عرصه سلامت در مناطق محروم

بسیج پزشکی پای کار عرصه سلامت در مناطق محروم