مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-27سياسي

توزیع 800 بسته معیشتی و لوازم التحریر در بین مددجویان یزد


رییس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: این نهاد هم زمان با هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) با مشارکت خیران یزدی 400 بسته معیشتی و 400 بسته لوازم التحریر تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت توزیع کرد.

- ایسنا/یزد رییس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: این نهاد هم زمان با هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) با مشارکت خیران یزدی 400 بسته معیشتی و 400 بسته لوازم التحریر تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت توزیع کرد.

احمد مزیدی در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان که در محل مسجد روضه محمدیه برگزار شد بابیان اینکه خیران یزدی همواره در مناسبت های مختلف توجه ویژه ای به خانوار تحت حمایت این نهاد و نیازمندان جامعه دارند و سعی دارند به شیوه های مختلف در خدمت رسانی به محرومین سهیم باشند، گفت: این نهاد هم زمان با هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) با مشارکت خیران یزدی 400 بسته معیشتی و 400 بسته لوازم التحریر تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

وی در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان یزد برگزار شد، افزود: ارزش بسته های معیشتی، لوازم التحریر و لوازم بهداشتی (ماسک) که با همکاری و محوریت مراکز نیکوکاری بین مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع می شود حدود 560 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 800 بسته معیشتی و لوازم التحریر در بین مددجویان یزد

توزیع 800 بسته معیشتی و لوازم التحریر در بین مددجویان یزد