مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-27سياسي

اصلاح ساختار سازمان تأمین اجتماعی در مجلس پیگیری می شود


عضو هیأت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات کشور از تلاش های این تشکل برای برقراری توازن و تعادل در هیأت امناء سازمان تأمین اجتماعی و پیگیری این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد.

- غلامرضا عباسی عضو هیأت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص فعالیت های این تشکل اظهار کرد: در رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی، در هرموضوعی که دچار مشکل شوند اعم از اخذ تسهیلات بانکی، مالیات، وزارت صنعت و غیره تلاش مان بر این است که این موارد در چارچوب قانون حل شود.

وی گفت: یکی از موضوعات بحث شورای عالی کار تعیین بحث حداقل حقوق دستمزد سالیانه کارگران است که از طریق نشست و رایزنی با عزیزانی که در این جلسه شرکت می کنند سعی آن را داریم تا نهایت ملاحظه برای تعیین حداقل دستمزد تعیین شود.

عضو هیأت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات کشور افزود: یکی از موضوعات مهم ما بحث اصلاح ساختار تأمین اجتماعی است که به طور هیأت امنایی پیش می رود و سعی مان در این است که در غالب شورای عالی تأمین اجتماعی اصلاحات شکل بگیرد.

عباسی ادامه داد: از 9 نفری که هم عضو هیأت امناء هستند 6 نفر دولتی، دو نفر از جامعه کارگری و نفر دیگر نیز نماینده کارفرماها است که آن نیز توسط خود وزیر انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار سازمان تأمین اجتماعی در مجلس پیگیری می شود

اصلاح ساختار سازمان تأمین اجتماعی در مجلس پیگیری می شود