مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-27اقتصادي

تغییر روند حضور کارکنان/ آیا تعطیلی برای همه است؟


دولت به فاصله یک هفته تصمیم گرفت نحوه حضور کارکنان را از درصدی به تعطیلی تمامی ادارات (به جز خدمات ضروری سازمان)تغییر دهد، اما اینکه تمامی دستگاه های مشمول دست به این تعطیلی بزنند یا نه مشخص نیست، - دولت به فاصله یک هفته تصمیم گرفت نحوه حضور کارکنان را از درصدی به تعطیلی تمامی ادارات (به جز خدمات ضروری سازمان)تغییر دهد، اما اینکه تمامی دستگاه های مشمول دست به این تعطیلی بزنند یا نه مشخص نیست، چراکه پیش از این هم در اجرای دورکاری برخی سازمان ها تمایلی به اجرای کامل نداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وضعیت بحرانی کرونا و هشدارهای وزارت بهداشت در رابطه با شرایط موجود موجب شد تا در نهایت بعد از پیشنهادهایی که برای تعطیلی برخی مناطق وجود داشت، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به اعمال محدودیت هایی از ابتدای آذر ماه به مدت دو هفته بگیرد.

در این بین حضور کارکنان نیز با محدودیت هایی به تناسب مناطق قرمز، نازنجی و زرد مواجه شد ، ولی قرار بر تعطیلی سازمانی نبود.

طی ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی قرار شد که به منظور کاهش ترددهای شهروندان و کارکنان دولت در شرایط هشدار، در مناطق با وضعیت زرد کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت در محل کار حاضر شوندو سایر ادارات شهر ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر روند حضور کارکنان/ آیا تعطیلی برای همه است؟

تغییر روند حضور کارکنان/ آیا تعطیلی برای همه است؟