مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-27بين الملل

تبریک گروه های فلسطینی به مناسبت آزادی ماهر الاخرس از زندان صهیونیستی


گروه های فلسطینی دربیانیه های جداگانه، آزادی ماهر الاخرس، مبارز فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر و پیروزی وی بر زندانبانان صهیونیست پس از گذشت بیش از 100 روز اعتصاب غذایش را تبریک گفتند.

- گروه های فلسطینی دربیانیه های جداگانه، آزادی ماهر الاخرس، مبارز فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر و پیروزی وی بر زندانبانان صهیونیست پس از گذشت بیش از 100 روز اعتصاب غذایش را تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: ما آزادی ماهر الاخرس از زندان صهیونیستی را که یک الگوی تمام عیار در زمینه قدرت و صبر و استقامت فلسطینیان تا زمان تحقق اهداف و آرمان هایشان ارائه کرد، تبریک عرض می کنیم.

وی تصریح کرد که این آزاده فلسطینی درماندگی و ناتوانی اشغالگران صهیونیست در زمینه تضعیف اراده پولادین ملت فلسطین را به تصویر کشید.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نبرد عزت و کرامت که الاخرس با اعتصاب غذا آن را آغاز کرد، بهترین گواه بر این واقعیت است که ملت فلسطین هرگز تن به خفت و خواری نمی دهد و این ملت شیفته آزادی و رهایی از یوغ اشغالگران صهیونیست است.

از سوی دیگر، جبهه خلق برای آزادی فلسطین ضمن عرض تبریک و تهنیت به ملت فلسطین و جنبش اسرای فلسطین به مناسبت آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک گروه های فلسطینی به مناسبت آزادی ماهر الاخرس از زندان صهیونیستی

تبریک گروه های فلسطینی به مناسبت آزادی ماهر الاخرس از زندان صهیونیستی