مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-27حوادث

دستگیری اعضای باند توزیع ماده مخدر گل در کاشان


فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری اعضای باند توزیع ماده مخدر گل در کاشان خبر داد.

- سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان اظهار داشت: در طی این عملیات های رصدی یک باند خرید و فروش مواد مخدر و توهم زا در کاشان شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضایی اعضای این باند که پنج نفر بودند، دستگیر شدند، ابراز داشت: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان 14 کیلوگرم ماده مخدر توهم زای گل کشف شده بود.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه این مواد مخدر بسته بندی و آماده توزیع در بین جوانان و نوجوانان بود، تصریح کرد: ماده مخدر گل بسیار خطرناک و توهم زا و اعتیاد آور است.

کشف 142 رأس احشام قاچاق از 5 خودرو عبوری در کاشان وی همچنین از کشف احشام قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در کاشان خبر داد و بیان داشت: این احشام که شامل 142 رأس بود توسط مأموران نیروی انتظامی کلانتری مشکات با همکاری نیروهای بسیج کشف شد.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه این احشام در حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی به کاشان کشف شد، خاطرنشان کرد: دو دستگاه کامیون بنز، دو دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت پیکان در حال حمل این احشام بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند توزیع ماده مخدر گل در کاشان

دستگیری اعضای باند توزیع ماده مخدر گل در کاشان