مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-27اقتصادي

اجرای طرح نذر زندگی بخش در راستای فرهنگسازی اهدای پلاسما در کاشان


با توجه به نظر کارشناسان و پزشکان درباره تاثیر زیاد پلاسمادرمانی در درمان کرونا، طرح نذر زندگی بخش در راستای فرهنگسازی اهدای پلاسما در کاشان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطوح مختلف شهرستانی، منطقه ای و استانی تشکیل شده است، اظهار داشت: در این جلسات مصوبات مختلفی به اجرا درآمده است که تشکیل ستاد کمک مومنانه، پرداخت تسهیلات حمایتی کرونایی به 830 نفر و تأمین ماسک با قیمت مصوب و حتی کمتر از آن از جمله تصمیمات این جلسات بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای ممنوعیت های تردد در مبادی ورودی شهر کاشان در ایام محدودیت های کرونایی بالای 90 در صد عملیاتی شده است، ابراز داشت: 100 در صد اصناف کاشان در سامانه سلامت ثبت نام و QR کد کیو آر را دریافت و در مغازه های خود نصب کرده اند.

انتخابات پیش رو متفاوت نسبت به انتخابات قبلی خواهد بود فرماندار کاشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تصریح کرد: قطعاً این انتخابات نسبت به قبل متفاوت خواهد بود چراکه علاوه بر سلامت انتخابات توجه ویژه ای نیز به سلامت رأی دهندگان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 63 قرارگاه جهادی محله محور و مسجد مدار در کاشان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: فعالیت این قرارگاه ها از 13 آبان شروع و تا 13 دیماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر زندگی بخش در راستای فرهنگسازی اهدای پلاسما در کاشان

اجرای طرح نذر زندگی بخش در راستای فرهنگسازی اهدای پلاسما در کاشان