مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-27اقتصادي

بام خاطره ها به پشت بام پروژه ها رفت


خرداد 95 توسط یحیی عیدی بیرانوند، شهردار وقت خرم آباد و در دیدار با اهالی محله پشت بازار وعده احداث بام خاطره ها در ارتفاعات سفیدکوه مشرف به این محله داده شد.

- ایسنا/لرستان خرداد 95 توسط یحیی عیدی بیرانوند، شهردار وقت خرم آباد و در دیدار با اهالی محله پشت بازار وعده احداث بام خاطره ها در ارتفاعات سفیدکوه مشرف به این محله داده شد.

یک هفته از این وعده نگذشته بود که هوشنگ بازوند، استاندار وقت نیز با حضور در این منطقه از احداث بام خاطره ها به عنوان دومین بام لرستان خبر داده بود.

بعد از این وعده ها در بازدیدی که استاندار و شهردار وقت از محل پروژه داشتند از بهره برداری آن حداکثر تا پایان سال 95 خبر دادند.

بلافاصله از طریق استانداری وظایف دستگاه ها برای همکاری در احداث پروژه ابلاغ و مسئول اجرای این پروژه نیز منصوب شد.

آن زمان با اینکه کاری در راستای اجرای پروژه انجام نشده بود الا وعده، باز هم وعده دیگری از راه رسید و شهردار اعلام کرد با کمک استاندار پروژه بام خاطره های پشت بازار از 44 به 85 هکتار افرایش می یابد به عبارتی تقریباً دو برابر می شود اما پروژه همچنان در نقطه آغازین رها شده است.

این شرایط در حالی به وجود آمده که مسئولان آن زمان که وعده احداث این بام خاطره ها را می دادند الان از لرستان رفته و در استان دیگری مشغول به کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام خاطره ها به پشت بام پروژه ها رفت

بام خاطره ها به پشت بام پروژه ها رفت