مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-27اجتماعي

بارش برف و کولاک شدید محور سقز-دیواندره را مسدود کرده است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: علیرغم تلاش امدادرسان جمعیت برای بازگشایی راه ها، مسیر سقز به دیواندره در حد فاصل صاحب و ایرانخواه همچنان مسدود می باشد.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: علیرغم تلاش امدادرسان جمعیت برای بازگشایی راه ها، مسیر سقز به دیواندره در حد فاصل صاحب و ایرانخواه همچنان مسدود می باشد.

جلالی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجە بە فعالیت سامانە بارشی از ساعات اولیه صبح روز پنجشنبه (6آذر) در استان شاهد بارش شدید برف و کولاک در در شهرستان های سقز بانە و دیواندرە بودیم و بارش شدید برف سبب مسدود شدن خیابان ها و ایجاد اختلال در تردد خودروها شد.

وی عنوان کرد: همچنین بە دلیل بارش شدید برف و کولاک در هر چهار مسیر ارتباطی شهرستان سقز (سقز بە دیواندرە، سقز بە بوکان، سقز بە بانە و مسیر فرعی سقز-مریوان) تمامی این محورها مسدود و تعداد زیادی از مسافرین و خودروها گرفتار برف و کولاک شدید در این محورها شدند.

جلالی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثە توسط فرماندهی عملیاتی استان، در ساعات اولیە شب بە همراە تیم عملیاتی استان در محورها مستقر شدە و با هماهنگی هایی با تیم های عملیاتی سە شهرستان دیواندرە، سقز و بانە، هفت تیم متشکل از 35نیروی تخصصی و آموزش دیده بە همراە هفت دستگاە خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و کولاک شدید محور سقز-دیواندره را مسدود کرده است

بارش برف و کولاک شدید محور سقز-دیواندره را مسدود کرده است