مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-26اجتماعي

مردم خوزستان از حضور کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند


مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان از مردم این استان خواست به دلیل پیش بینی بارش های شدید از حضور کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید بن عباس عصر امروز پنجشنبه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی مبنی بر تقویت فعالیت سامانه بارشی، وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و آب گرفتگی در مناطق شهری از روز شنبه تا اوایل دوشنبه هشتم تا دهم آذرماه، اظهار کرد: این سامانه با مخاطراتی چون رگبار و رعد و برق، بارش شدید، وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه ای، ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات استان همراه است.

وی اکثر نقاط استان به ویژه مناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی، جنوب شرقی و مرکز استان را مناطق اثر این سامانه عنوان کرد و افزود: فعالیت این سامانه جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده های کوهستانی، آب گرفتگی معابر شهری، اختلال تردد در جاده ها و بالا آمدن آب رودخانه ها را به دنبال دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان به همه شهروندان، روستاییان، عشایر، رانندگان و ساکنان در معرض خطر توصیه کرد که از هرگونه تردد و توقف در مجاورت منابع آبی و مناطق با احتمال وقوع صاعقه، جاری شدن روان آب و سقوط اجسام و درختان جدا پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خوزستان از حضور کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند

مردم خوزستان از حضور کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند