مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-26سياسي

کجا MBA،DBA بخوانیم ؟


بسیاری از افراد که علاقه مند به کسب مهارت های کسب وکار هستند و یا دنبال ارتقای شغلی هستند سوالاتی با این مضمون می پسند: بهترین دوره ی MBA کجاست؟در اینجا سعی می کنیم به اختصار این سوالات را جواب دهیم، - کجا MBA,DBA بخوانیم ؟ بسیاری از افراد که علاقه مند به کسب مهارت های کسب وکار هستند و یا دنبال ارتقای شغلی هستند سوالاتی با این مضمون می پسند: بهترین می توانید به یک لیست بلند بالای از گرایش های تخصصی مانند مدیریت استراتژیک،مدیریت منابع انسانی،تحول دیجیتال،کسب وکارهای دیجیتال،تحلیل کسب وکار،مدیریت فروشگاه داری و ریتیل،مد و پوشاک،ارتباطات و روابط عمومی دسترسی داشته باشید.

اما با تحولات مختلف در کسب وکارها و نیاز به یادگیری مهارت های جدید برای استخدام و کسب مشاغل جدید،و عدم ارائه این مهارت های در آموزش های رسمی دانشگاهی، کم کم بسیاری از فارغ التحصیلات رشته های مدیریت و مهندسی صنایع نیز از مخاطبان دوره های یکساله MBA,DBA قرار گرفتند.

اما این پایان کار نبود سرعت تغییر کسب وکار و تحولات علمی به حدی زیاد شد که بسیاری از فارغ التحصیلان و دانش پذیران دوره های MBA نیاز به ارتقا مهارت و کسب مهارت های بیشتر داشتند که این جرقه ایجاد دوره های DBA در کشور بود این دوره ها بیشتر در ایران تعریف شده و خیلی کمتر در خارج از کشور به این دوره بر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کجا MBA،DBA بخوانیم ؟

کجا MBA،DBA بخوانیم ؟