مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-26سياسي

مردم در اجرای طرح مواسات سربلند شدند/ لزوم تداوم کمک های مومنانه


امام جمعه جنورد با اشاره به اجرای طرح مواسات گفت: مردم در این آزمون سربلند بیرون آمدند اما نیاز است کمک های مومنانه همچنان ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی عصر امروز در آیین نهضت سراسری کمک مومنانه طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی و توزیع 10 هزار بسته معیشتی در استان که در محل سالن فجر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: این روزهای سخت کرونایی، روزهای آزمون الهی است و به کمک الهی ملت ایران در آزمون های الهی پیروز میدان خواهد بود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: مردم در اجرای طرح مواسات سربلند شدند و از این آزمون موفق بیرون آمدند اما نیاز است کمک های خیرخواهانه همچنان ادامه داشته باشد تا نیازمندان رنج کمتری ببینند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج ادامه داد: چه در میدان رزم دفاع مقدس و چه امروز، هر کجا که قدم های مبارک بسیج را دیدیم، منشأ خدمات و برکات برای نظام و انقلاب بوده است.

وی افزود: بسیج همواره در بزنگاه ها و سخت ترین شرایط کشور، خط شکن و میدان دار بوده است.

حجت الاسلام یعقوبی در انتها با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)، گفت: ایمان مسلمان در سه میدان مال، مقام و مصیبت آزموده می شود؛ از این رو باید صبر خود را در این آزمون ها بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در اجرای طرح مواسات سربلند شدند/ لزوم تداوم کمک های مومنانه

مردم در اجرای طرح مواسات سربلند شدند/ لزوم تداوم کمک های مومنانه