مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 14:152020-11-26اقتصادي

لزوم تسریع در پروژه نصب سرشاخه گیر غرب مازندران


در غرب استان مازندران از حدود 650 هزار هکتار وسعت حوزه آب خیز 50 درصد آن مطالعه توجیهی شده و از این میزان نیز 50 درصد اجرا شد و بقیه آن نیز ضرورت دارد با سرعت بیشتری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مسعود منصور عصر امروز در آیین افتتاح پروژه سرشاخه گیر رودخانه چالکرود اظهار کرد: آب خیزداری یکی از پروژه هایی است که برای هر نقطه از کشور ضرورت هست تا بتواند این اثرات مستقیم که گفته شد و غیرمستقیم که شامل معیشت، سکونت، حفظ زیرساخت های اقتصادی را محقق کند و بتوانیم توسعه را در ابعاد مختلف آن اجرا کنیم.

وی افزود: در غرب استان مازندران از حدود 650 هزار هکتار وسعت حوزه آب خیز 50 درصد آن مطالعه توجیهی شده و از این میزان نیز 50 درصد اجرا شد و بقیه آن نیز ضرورت دارد با سرعت بیشتری انجام شود که امیدواریم با پایداری استفاده از اعتبارات صندوق توسعه برای کارهای آب خیزداری محقق شود.

* اجرایی شدن 3 سد سرشاخه گیر دیگر در رامسر منصور تصریح کرد: متوسط مطالعه ما برای سیلاب های این منطقه حدود 267 متر مکعب است که این طرح برای حدود 400 متر مکعب طراحی شده و همچنین برای دوره صد ساله طراحی شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه کار سدهای سرشاخه گیر کار یک دانش بومی شده ما هست که پیمانکاران به این شکل طراحی و اجرا می کنند، خاطر نشان کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در پروژه نصب سرشاخه گیر غرب مازندران

لزوم تسریع در پروژه نصب سرشاخه گیر غرب مازندران