مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-26اجتماعي

بارش برف تداوم دارد/ هوای آذربایجان غربی 6 درجه سردتر می شود


رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از بارش برف و باران طی 2 روز آینده خبر داد و گفت: دمای استان تا 6 درجه به صورت میانگین کاهش می یابد.

- مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با آغاز فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا شاهد بارش باران و برف به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی کاهش دما، کاهش دید در سطح استان پیش بینی می شود و در برخی نقاط آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب نیز وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: این سامانه بارشی از هفته آینده تضعیف و به تدریج تا روز دوشنبه از جو استان خارج می شود.

وی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته چالدران با 7 درجه زیر صفر سردترین و میاندوآب با 15 درجه بالای صفر گرم ترین شهر استان بوده و همچنین دما در مرکز استان بین یک درجه زیر صفر تا 8 درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی افزود: با توجه به ورود این سامانه، لازم است تا توسط دستگاه های مسئول تمهیدات لازم نسبت به، لغزندگی، کاهش دید و اخلال در تردد جاده ای در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف تداوم دارد/ هوای آذربایجان غربی 6 درجه سردتر می شود

بارش برف تداوم دارد/ هوای آذربایجان غربی 6 درجه سردتر می شود