مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-26سياسي

توجه ناجا به هوشمندسازی و به کارگیری تکنیک های نوین در یگان ویژه


یگان ویژه ناجا توانسته با رویکرد هوشمند سازی و به کارگیری تکنیک های نوین اقدامات مطلوبی را در راستای اجرای موفقیت آمیز ماموریت های خود انجام دهد.

- فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه ناجا توانسته با رویکرد هوشمند سازی و به کارگیری تکنیک های نوین اقدامات مطلوبی را در راستای اجرای موفقیت آمیز ماموریت های خود انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) از آن برخوردار است.

وی ادامه داد: پلیس باید با تقویت تجهیزات نوین و بومی و همچنین با استفاده از تاکتیک های به روز، مسیر پیشرفت را طی کند؛ یگان های ویژه ناجا توانسته با رویکرد هوشمندسازی و به کارگیری تکنیک های نوین اقدامات مطلوبی را در راستای اجرای موفقیت آمیز ماموریت های خود انجام دهد.

سردار کرمی با بیان اینکه یگان ویژه در همه حال ارتقای توان رزم و آمادگی عملیاتی را در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: یگان های ویژه با برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم از آن خود کند، نقش رویکرد اجتماعی در انجام مطلوب ماموریت های محوله، مهم و تاثیرگذار است؛ این رویکرد باید در کنار ارتقای توان رزم و آمادگی عملیاتی روز به روز تقویت شود.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: آمادگی عملیاتی و هوشیاری، لازمه پیشبرد همه مأموریت ها است اما در این میان آموزش، رکن اصلی موفقیت برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ناجا به هوشمندسازی و به کارگیری تکنیک های نوین در یگان ویژه

توجه ناجا به هوشمندسازی و به کارگیری تکنیک های نوین در یگان ویژه