مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-26حوادث

رمزگشایی از 140 فقره سرقت های سریالی شبانه در خراسان رضوی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از عملیات ضربتی برای دستگیری دو گرداننده یک باند و رمزگشایی از 140 فقره سرقت های سریالی شبانه از شهرهای مختلف خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ابراهیم قربان زاده گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی سیم و کابل برق در شهرستان نیشابور دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در عملیات مشترک با تیم تجسس کلانتری 13 این شهرستان در اجرای این طرح با کنترل و مراقبت های پوششی یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را ردزنی و تحت نظر قرار دادند که مشخص شد راننده و دو سرنشین این خودرو از عاملان اصلی سرقت های سریالی هستند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند اما عاملان سرقت با سرعت زیاد قصد فرار داشتند که عملیات تعقیب و گریز آغاز و ماموران انتظامی پس از مسافتی، خودروی سرقتی را با تیراندازی هوایی متوقف کردند.

سردار قربان زاده بیان کرد: در این عملیات یکی از سارقان دستگیر و در بازرسی از خودرو حدود 500 متر کابل برق کشف شد اما دو همدست متهم در تاریکی شب متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در تحقیقات فنی و پلیسی دریافتند سرکرده سابقه دار این بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 140 فقره سرقت های سریالی شبانه در خراسان رضوی

رمزگشایی از 140 فقره سرقت های سریالی شبانه در خراسان رضوی