مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-26سياسي

هنر تدریس با گذراندن دوره های کارورزی و شرکت در کلاس های معلمان امکان پذیر است


فرهاد واحدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اخیرا جناب اقای دکتر منصور غلامی وزیر محترم علوم دولت تدبیر و امید، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم گفت: ما دانشجومعلمان کاملا لمس کرده ایم که هنر تدریس، مقدور نخواهد بود مگر با کارورزی و تلمذ در کلاس های معلمان هنرمند نه دوره های نظری و یک ساله.

فرهاد واحدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اخیرا جناب اقای دکتر منصور غلامی وزیر محترم علوم دولت تدبیر و امید، نامه ای به مقام معظم رهبری با موضوع جذب معلم از سایر دانشگاه ها مکتوب کرده اند.

واحدی ادامه داد: در این نامه گسترش ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان مطرح گردیده و درخواست شده از ظرفیت دانش آموختگان دانشگاه های دیگر استفاده بشود، شاید در ظاهر اقدامی زیبا و به نفع فارغ التحصیلان کشور باشد، اما باید چند نکته را در نظر گرفت.

این فعال دانشجویی افزود: ما دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان کاملا لمس کرده ایم که هنر تدریس و انتقال پیام، آن هم با مخاطب کودک و نوجوان موضوعی ست فرای علم و آگاهی و مدرک تحصیلی، که این مهم مقدور نخواهد بود مگر با کارورزی و تلمذ در کلاس های معلمان هنرمند نه دوره های نظری و یک ساله.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر تدریس با گذراندن دوره های کارورزی و شرکت در کلاس های معلمان امکان پذیر است

هنر تدریس با گذراندن دوره های کارورزی و شرکت در کلاس های معلمان امکان پذیر است