مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-26اقتصادي

عرضه مرغ با قیمت 18هزار و 500 تومان در بازار


معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب وکارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور از چند روز گذشته روزانه نزدیک به 300 تن مرغ گرم را با قیمت کیلویی 18 هزار و 500 تومان در بازار عرضه می کند که پایین تر از قیمت مصوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، امید گیلانپور افزود: توزیع روزانه مرغ گرم در تهران انجام شده و برنامه ریزی کردیم تا در استان های دیگر هم این مرغ توزیع شود و قیمت برای مصرف کننده کاهش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره علل افزایش قیمت مرغ در بازار، اظهار داشت: افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته، ناشی از اتفاقاتی است که از ابتدای سال 99 بخش تولید با آن روبه رو بوده است.

وی افزود: برای تولید محصولات پروتیین دامی، نیازمند واردات نهاده های دامی هستیم و تحریم موجب محدودیت تامین ارز و پاندومی کرونا موجب افزایش قیمت غلات و نهاده های دامی در جهان شد.

گیلانپور تصریح کرد: محدودیت ارز و افزایش قیمت نهاده های دامی در جهان، میزان نهاده قابل دسترس برای کشور را کاهش داد و موجب شد تامین نهاده برای تولید کاهش یابد.

وی ادامه داد: تا پایان آبان ماه نزدیک به 2.

5 میلیون تن نهاده کمتر از میزان مورد نیاز تامین شد و این کمبود، ترکیب نامناسب آن و توزیع نهاده در زمان نامناسب سبب شد که تولید با ریسک زیادی مواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ با قیمت 18هزار و 500 تومان در بازار

عرضه مرغ با قیمت 18هزار و 500 تومان در بازار