مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-26سياسي

فعالیت های خلاقانه مکمل فعالیت های تبلیغی می شوند


رییس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات گفت: هیچگونه مانعی برای فعالیت تبلیغی، مبلغانی که ایده نو در قالب یک گروه ارائه و خدمات آموزشی دریافت کنند ایجاد نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد قطبی در نشست مشترک اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق که به منظور تبیین ظرفیت های این اداره کل برگزار شد، بیان بیان مطالبی در خصوص اهداف فعالیت های این مرکز و نحوه خدمات دهی و پذیرش آن پرداخت.

وی با اشاره به سیاست کلی مراکز نوآوری در کشور اظهار داشت: مسأله ای که در مراکز نوآوری دنبال می شود و به طور معمول مراکز رشد یا شتاب دهنده که با واژه های مختلف در سطح کشور مطرح هستند، این است که از ایده ای که قابلیت رشد را دارد و در قالب یک کسب و کار می تواند در جامعه در عرصه عمل ظاهر گردد را پشتیبانی می کنند.

رییس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فرآیند پذیرش، مشاوره، آموزش، توانمند سازی و ارائه خدمات در چنین مراکزی صورت می گیرد تا صاحبان ایده به یک بلوغ برسند و بتوانند در قالب یک شرکت خلاق در سطح جامعه فعالیت کنند.

وی افزود: در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق علاوه بر میزبانی از ایده های خلاق، یک فرایند دیگری نیز پیش بینی شده است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های خلاقانه مکمل فعالیت های تبلیغی می شوند

فعالیت های خلاقانه مکمل فعالیت های تبلیغی می شوند