مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-26سياسي

اراده و آمادگی اجتماعی برای ساماندهی حاشیه های شهر کرمان وجود دارد


استاندار کرمان با تاکید برآنکه به سمت ساماندهی محلات حاشیه ای شهر کرمان گام برمی داریم، تصریح کرد: اراده و آمادگی اجتماعی لازم برای ساماندهی حاشیه های شهر کرمان وجود دارد و سعی می کنیم از یک یا دو هفته آینده به صورت موضوعی مشکلات آنها را بررسی خواهیم .

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با تاکید برآنکه به سمت ساماندهی محلات حاشیه ای شهر کرمان گام برمی داریم، تصریح کرد: اراده و آمادگی اجتماعی لازم برای ساماندهی حاشیه های شهر کرمان وجود دارد و سعی می کنیم از یک یا دو هفته آینده به صورت موضوعی مشکلات آنها را بررسی خواهیم کرد اما باید مدنظر داشت که این حاشیه ها طی چند دهه شکل گرفته اند و با یک سال یا یک تصمیم این مشکل حل نمی شود.

دکتر علی زینی وند عصر امروز ششم آذرماه در حاشیه بازدید از محله شهرک صنعتی یکی از حاشیه های شهر کرمان گفت: شهر کرمان چند محله حاشیه ای دارد و باید مدنظر داشت که حاشیه ها مسایل و مشکلات جدی دارند که برای رفع معضلات و مشکلات آنها نیاز به همکاری همه دستگاه و نهادهای دولتی و خصوصی بویژه NGOها داریم.

وی به تبیین اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکل حاشیه های شهر کرمان پرداخت و بیان کرد: ورود همه دستگاه ها از جمله؛ دستگاه قضا، فرمانداری، دفاتر تسهیل گری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده و آمادگی اجتماعی برای ساماندهی حاشیه های شهر کرمان وجود دارد

اراده و آمادگی اجتماعی برای ساماندهی حاشیه های شهر کرمان وجود دارد