مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-26اقتصادي

آهن آلات را از کجا بخریم به صرفه تراست؟


شما برای خرید آهن و فولاد مورد نیازتان کدام یک از روش های بورس کالا، بازار آهن یا فروشگاه اینترنتی را انتخاب می کنید ؟ در سال های اخیر روش های خرید تغییرات زیادی کرده که بازار آهن و فولاد هم از این امر مستثنا نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آسرون، امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، اینترنت و ابزارهای دیجیتال، خرید و فروش آنلاین در بسیاری از صنایع جایگاه خود را پیدا کرده است.

خصوصاً پس از شیوع ویروس کرونا، اهمیت خرید و فروش آنلاین دوچندان شد.

خرید اینترنتی مقاطع فولادی در ایران هم چند سالی است که رواج یافته و بسیاری از سازندگان از این روش برای خرید مصالح موردنیازشان استفاده می کنند؛ اما آیا این روش مناسب است؟ پیش از خرید آنلاین مقاطع فولادی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ به این سوالات پاسخ می دهیم.

روش های خرید مقاطع فولادی درگذشته خرید مقاطع فولادی تنها از کارخانه های محدود و آهن فروشان بازار آهن ممکن بود که خریداران را با مشکلاتی مواجه می کرد؛ اما در حال حاضر مصرف کنندگان بسته به شرایط خود می توانند مقاطع فولادی مورد نیازشان را از بنگاه های فروش آهن و فولاد نیز تهیه کنند.

از سوی دیگر امروزه اغلب شرکت های بازرگانی، فروشگاه آنلاین هم دارند که این امر در سال های اخیر موجب پیشرفت در شرایط خرید مقاطع فولادی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهن آلات را از کجا بخریم به صرفه تراست؟

آهن آلات را از کجا بخریم به صرفه تراست؟