مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-26اقتصادي

کمک 330 میلیارد ریالی خیرین زنجانی در راستای مبارزه با کرونا


خیرین زنجانی 33 میلیارد تومان در راستای مقابله با کرونا صرف کرده اند، با این حال بیماران کرونایی، نیازمند حمایت بیشتری هستند تا به دلیل مشکل اقتصادی و معیشت از خانه بیرون نیایند.

- ایسنا/زنجان معاون کل وزیر بهداشت گفت: خیرین زنجانی 33 میلیارد تومان در راستای مقابله با کرونا صرف کرده اند، با این حال بیماران کرونایی، نیازمند حمایت بیشتری هستند تا به دلیل مشکل اقتصادی و معیشت از خانه بیرون نیایند.

ایرج حریرچی ظهر امروز (6 آذرماه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا که به شکل ویدئوکنفرانس در استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه استان زنجان در مقابل سایر استان های کشور عملکرد بسیار خوبی در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا از لحاظ سیاسی، اجرایی، بهداشتی و درمانی داشته است، اظهار کرد: زنجانی ها مراسم بزرگ یوم العباس را به خوبی کنترل و مدیریت کردند و از بروز یک فاجعه انسانی که منجر به ابتلا، بستری و مرگ ناشی از بیماری کرونا در کشور می شد، جلوگیری کردند و منابع خیریه ای را در راستای مقابله با بیماری کرونا سوق دادند.

این مسئول با بیان اینکه، استان زنجان با توجه به توانایی های موجود در راستای مقابله با بیماری کرونا می تواند بیش از 30 الی 40 درصد بیش از اعداد پایه در نظر گرفته شده برای قطع زنجیره کرونا انجام دهد، تصریح کرد: بسیاری از اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 330 میلیارد ریالی خیرین زنجانی در راستای مبارزه با کرونا

کمک 330 میلیارد ریالی خیرین زنجانی در راستای مبارزه با کرونا