مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-26سياسي

شهید طهرانی مقدم یکی از افتخارات کشور است/ اجازه تعدی و جولان به دشمنان را نمی دهیم


شهید طهرانی مقدم یکی از افتخارات بزرگ کشور است که نبوغ او بر هیچ کسی پوشیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با مدیر موسسه شهدای غدیر ولایت وابسته به بیت شهید طهرانی مقدم با تسلیت سالروز رحلت وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: امروز مرزبانی در خط مقدم با قانون شکنان و ناهنجاری های اجتماعی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با اقتدار کامل راه شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در مرزهای مقدس را ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل (ره) در دل جوانان ما کاشته است، افزود: شهید طهرانی مقدم یکی از افتخارات بزرگ کشور و یک بسیجی و متخصص در عرصه موشکی است که نبوغ او بر هیچ کسی پوشیده نیست.

سردار گودرزی تصریح کرد: شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی از افتخارات کشور جمهوری اسلامی ایران هستند و خون شهدا ضامن امنیت کشور است و وظیفه ما این است که تا آخرین نفس و قطره خون بر عهد و پیمان خود با شهدا ثابت قدم باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه در روزهای کرونایی، مجاهدان مرزبانی با تلاش شبانه روزی و در شرایط بد اقلیمی آب و هوایی در مرزهای مقدس پاسداری و حراست می کنند، بیان کرد: با توجه به گستردگی مرزهای مقدس ایران اسلامی (8755 کیلومتر مرز آبی و خاکی)، مرزبانان نیروی انتظامی، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید طهرانی مقدم یکی از افتخارات کشور است/ اجازه تعدی و جولان به دشمنان را نمی دهیم

شهید طهرانی مقدم یکی از افتخارات کشور است/ اجازه تعدی و جولان به دشمنان را نمی دهیم