مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-26اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به تشدید بارش ها در 18 استان کشور از امروز


سازمان هواشناسی نسبت به تقویت سامانه بارشی و تشدید بارش ها در بیشتر استان های کشور از امروز (6 آذر) تا یکشنبه (9 آذر) و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب، - سازمان هواشناسی نسبت به تقویت سامانه بارشی و تشدید بارش ها در بیشتر استان های کشور از امروز (6 آذر) تا یکشنبه (9 آذر) و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب، جاری شدن سیلاب و آب گرفتگی گسترده معابر هشدار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هشدار نارنجی رنگ هواشناسی آمده است که بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کشور و رگبارو رعدوبرق و احتمال وقوع تگرگ در مناطق جنوبی کشور از امروز (6 آذر) پیش بینی می شود.

براساس این هشدار امروز (6 آذر) تشدید بارش ها در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلوبه و بویراحمد، لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال غرب فارس، شمال بوشهر، کرمانشاه، کردستان، نیمه جنوبی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، غرب مازندران، گیلان، شمال استانهای زنجان، قزوین، البرز و تهران دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین تداوم فعالیت این سامانه بارشی فردا (7 آذر) در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلوبه و بویراحمد، جنوب لرستان، بوشهر، شمال فارس، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال استانهای زنجان، قزوین، البرز و تهران پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به تشدید بارش ها در 18 استان کشور از امروز

هشدار هواشناسی نسبت به تشدید بارش ها در 18 استان کشور از امروز