مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-26اقتصادي

توزیع فراوان مرغ با قیمت 29 هزار و 900 تومان در قزوین / مرغ منجمد 15 هزار تومان


معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین گفت: با توجه به تجربه ای که در استان تهران برای پخش مرغ گرم وجود داشت و موجب تشکیل صف طویل در شرایط کرونایی شده بود، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی اکبر کبیری معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین، اظهار داشت: مهم ترین دلیلی که موجب افزایش قیمت مرغ در سطح کشور و استان قزوین شده، افزایش قیمت نهاده ها است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای مرغ با قیمت 20 هزار 400 تومانی مقرر شده بود که نهاده های دامی مرغداران از سوی وزارت جهاد کشاورزی به صورت صد درصدی و با ارز 4200 تومانی تأمین شود که کمتر از چهل درصد این امر محقق شد و مرغداران مجبور شدند که برای تأمین نهاده ها با قیمت بیشتر، از بازار آزاد اقدام کنند که موجب افزایش چند برابری قیمت مرغ شد.

کبیری با بیان این که، امروز در استان قزوین مرغ با قیمت 29 هزار و 900 تومان عرضه می شود، گفت: این در حالی است که مرغ در تهران و دیگر استان های هم جوار با قیمت 37 تا 40 هزار تومان عرضه می شود.

وی ادامه داد: با مدیریتی که در استان و در ستاد تنظیم بازار انجام شده است مرغ با حداقل قیمت و درصد سود مناسب در اختیار مردم قرار می شود.

وی افزود: با توجه به تجربه ای که در استان تهران برای پخش مرغ گرم وجود داشت و موجب تشکیل صف طویل در شرایطی شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع فراوان مرغ با قیمت 29 هزار و 900 تومان در قزوین / مرغ منجمد 15 هزار تومان

توزیع فراوان مرغ با قیمت 29 هزار و 900 تومان در قزوین / مرغ منجمد 15 هزار تومان