مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-26سياسي

جواد رضویان و سیامک انصاری چرا سکوت کردند؟/ تجدید دیدار با «دیه گو»


پایان پخش «صفر بیست و یک» و سکوت کارگردانان آن در مقابل انتقادها، واکنش ها به اظهارات رییس رسانه ملی درباره اعتماد مخاطبان و حواشی حضور بازیگران در تبلیغات از رویدادهای این هفته سیما بود.

- پایان پخش صفر بیست و یک و سکوت کارگردانان آن در مقابل انتقادها، واکنش ها به اظهارات رییس رسانه ملی درباره اعتماد مخاطبان و حواشی حضور بازیگران در تبلیغات از رویدادهای این هفته سیما بود.

خبرگزاری مهر -گروه هنر- عطیه مؤذن: هفت روز سیما عنوان بسته خبری-تحلیلی ویژه ای است که در پایان هر هفته به بازخوانی اهم تحولات خبری مرتبط با متن و حاشیه تولیدات صداوسیما و اتفاقات پیرامونی آن در طول هفته می پردازد.

در این بسته خبری هفتگی تلاش کردیم در کنار خبرهای رسمی فعالیت برنامه سازان و مدیران سیما، نیم نگاهی به حواشی رسانه ای و حتی شایعاتی که به رغم غیررسمی بودن می توانستند در اخبار مرتبط با سیما تأثیرگذار باشند هم داشته باشیم.

امروز پنجشنبه ششم آذر ماه می توانید با شصت و دومین بسته خبری هفت روز سیما در مرور متن و حاشیه اتفاقات تلویزیون و خارج از تلویزیون در هفته ای که گذشت، با ما همراه شوید.

چهره هفته؛ سیامک انصاری و جواد رضویان شاید این هفته تلویزیون بیش از همه روزهای دیگر اتفاقات نابهنگام و حاشیه های مختلفی تجربه کرد که هر یک به چهره یا شخصیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد رضویان و سیامک انصاری چرا سکوت کردند؟/ تجدید دیدار با «دیه گو»

جواد رضویان و سیامک انصاری چرا سکوت کردند؟/ تجدید دیدار با «دیه گو»