مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-26سياسي

تصمیم مدیران برای مقابله با کرونا بدون همراهی مردم نتیجه ای نخواه


برنامه ریزی و اقدام مدیران بدون همکاری مردمی که در معرض خطر هستند سرانجام خوبی نخواهد داشت و برای همین مردم باید همکاری لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از قزوین هدایت اله جمالی پور صبح پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای استان قزوین که با حضور حریرچی معاون وزارت بهداشت برگزار شد اظهار کرد: تمامی زحمات مدیران ودستگاه های اجرایی وقتی به ثمر می رسد که مردم همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: برنامه ریزی و اقدام مدیران بدون همکاری مردمی که در معرض خطر هستند سرانجام خوبی نخواهد داشت و برای همین مردم باید همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار قزوین ادامه داد: کار ما زمانی ارزش پیدا می کند که مورد اقبال مردم و قرار بگیرد و مردم همکاری جدی با ما داشته باشند.

وی تصریح کرد: همکاری مردم علاوه بر اینکه باعث خواهد شد در برابر این ویروس مقاوم شویم باعث خواهد شد تا کشور به حالت عادی بازگردد و معیشت مردم کمتر آسیب ببیند.

جمالی پور اضافه کرد: مردم در فروردین و موج نخست همکاری بسیار عالی داشتند تا جایی که تمام بیمارستان های ما به حالت عادی برگشت و در شرایطی که به فکر جشن شکست کرونا بودیم به یکباره با موج جدیدی از بیماری روبرو شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم مدیران برای مقابله با کرونا بدون همراهی مردم نتیجه ای نخواه

تصمیم مدیران برای مقابله با کرونا بدون همراهی مردم نتیجه ای نخواه