مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-26بين الملل

رایزنی وزیر خارجه ارمنستان با رؤسای گروه مینسک


وزارت خارجه ارمنستان در بیانیه ای از تماس تلفنی وزیر امور خارجه این کشور با رؤسای مشترک گروه مینسک- ایگور پوپوف از روسیه، استفن ویسکنتی ، - وزارت خارجه ارمنستان در بیانیه ای از تماس تلفنی وزیر امور خارجه این کشور با رؤسای مشترک گروه مینسک- "ایگور پوپوف" از روسیه، "استفن ویسکنتی"،فرانسه و "اندرو شوفر"، آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، طبق این بیانیه، آرا آیوازیان بر نیاز تداوم ریاست مشترک بر گروه مینسک تأکید کرد چرا که تنها فرمت با مجوز واسطه گری بین المللی است.

در این بیانیه که بر روی وب سایت وزارت خارجه ارمنستان منتشر شده، آیوازیان بر اهمیت استقرار رژیم پایان درگیری در منطقه قره باغ و اعزام صلح بانان به منطقه تأکید کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه ارمنستان، وزیر امور خارجه این کشور و واسطه گران بین المللی در مورد مسائل مربوط به حفاظت از منافع ارمنی های قره باغ در زمینه بحران انسانی و احیای حقوق آن ها گفت وگو و بر نیاز به مشارکت نمایندگان سازمان های بین المللی در این امر، تأکید کردند.

وزارت خارجه ارمنستان اعلام کرد که طرفین در مورد مسائل مربوط به فرآیند صلح قره باغ و برنامه کاری آتی رؤسای مشترک، تبادل دیدگاه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیر خارجه ارمنستان با رؤسای گروه مینسک

رایزنی وزیر خارجه ارمنستان با رؤسای گروه مینسک