مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-26اقتصادي

جایگاه فناوری رنگ در حوزه تولیدات پلیمری صنایع پتروشیمی


بدون تردید ترسیم جایگاه فناوری رنگ در فناوری مستلزم اقداماتی مانند انجام مطالعات پیرامون جنبه های فنی فناوری های یاد شده، بررسی مستمر فعالیت ها و نوآوری های صورت گرفته در میان تولید کنندگان پلیمر در دنیا و بالاخره برقراری ارتباط با واحدهای تولید کننده .

- ایسنا/خراسان رضوی بدون تردید ترسیم جایگاه فناوری رنگ در فناوری مستلزم اقداماتی مانند انجام مطالعات پیرامون جنبه های فنی فناوری های یاد شده، بررسی مستمر فعالیت ها و نوآوری های صورت گرفته در میان تولید کنندگان پلیمر در دنیا و بالاخره برقراری ارتباط با واحدهای تولید کننده و مصرف کننده پلیمر در داخل کشور است.

فناوری رنگ در حوزه تولیدات پلیمری مشتمل بر پنج فناوری رنگ کردن توده ای، رنگ رزی، پلیمریزاسیون ذاتا رنگی، چاپ و پوشش دهی است.

اصولا برداشت رنگی زمانی صورت می گیرد که نور مریی از یک منبع نوری معین به سمت شی معینی تابیده شود و پس از بر هم کنش این دو، یک دسته طول موج به سمت چشم مشاهده کننده ارسال شود.

با برخورد این طول موج ها با پرده شبکیه چشم، یک سلسله واکنش های فتوشیمیایی رخ داده که حاصل آن سیگنال هایی است که به سمت مغز فرستاده می شود.

محققان در پژوهشی با عنوان بررسی وضعیت فناوری رنگ در حوزه تولیدات پلیمری در صنایع پتروشیمی آورده اند تفسیر مغز انسان از این سیگنال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه فناوری رنگ در حوزه تولیدات پلیمری صنایع پتروشیمی

جایگاه فناوری رنگ در حوزه تولیدات پلیمری صنایع پتروشیمی