مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-26پزشكي

کاهش 50 درصدی ورودی بیمارستان ها در پی اعمال محدودیت ها در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش 50 درصدی ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان ها در استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش 50 درصدی ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان ها در استان خوزستان خبر داد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان، اظهار کرد: از هفته گذشته پایان زمان فعالیت اصناف به ویژه در اهواز و مسجدسلیمان ساعت 18 اعلام شد.

در این هفته نیز اعمال محدودیت ها افزایش و همه گروه های شغلی به جز گروه شغلی 1 در اهواز و کارون تعطیل شدند.

این اعمال محدودیت ها تاثیر خوبی بر بیمارستان ها داشته و ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان ها تقریبا 50 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اکنون ورودی بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان پایلوت کرونا، 50 درصد کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدواریم قبل از سرد شدن هوا در خوزستان و بسته شدن در و پنجره ها، شرایط بیماری مدیریت شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: آمار روزانه موارد بیماری توسط سخنگوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می شود و در صورتی که در این خصوص مجوز داده شود، ما نیز آمار استانی را اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی ورودی بیمارستان ها در پی اعمال محدودیت ها در خوزستان

کاهش 50 درصدی ورودی بیمارستان ها در پی اعمال محدودیت ها در خوزستان