مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-26سياسي

دادگاه پنسیلوانیا تایید نتایج انتخابات را به نفع «بایدن» متوقف کرد


دادگاهی در ایالت پنسیلوانیا با توجه به پافشاری ترامپ مبنی بر وقوع تخلف در انتخابات 2020، تایید نتیجه به نفع بایدن را تا برگزاری جلسه دادرسی در روز جمعه، - به تعویق انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن تایمز، یکی از قضات ایالت پنسیلوانیا که با 20 رای الکترال، نقشی کلیدی در تعیین سرنوشت انتخابات 2020 دارد، حکم توقف تایید نتایج به نفع جو بایدن دموکرات را صادر کرد.

درحالیکه مسئولین انتخاباتی پنسیلوانیا، روز سه شنبه، بایدن را پیروز معرفی کردند؛ قاضی پاتریشیا مک کالو می گوید لازم است در روز جمعه، جلسه دادرسی برای تایید نتیجه نهایی برگزار شود- اقدامی که با استقبال دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا مواجه شد.

ترامپ در پیامی توییتری، از حکم قاضی مک کالو به عنوان خبری بزرگ یاد کرد حال آنکه پیشتر، در گفتگوی تلفنی با طرفداران جمهوریخواهش در ایالت پنسیلوانیا گفته بود: ابطال نتیجه انتخابات از نظر بسیاری از حقوق دانان کاری خارج از عرف تلقی می شود و (به رغم وجود شواهد زیاد دال بر تقلب) با قضاتی مواجه هستیم که می ترسند در این خصوص تصمیم بگیرند.

این در حالی است که جاش شاپیرو دادستان کل پنسیلوانیا می گوید تصمیم دادگاه ایالتی تاثیری بر تایید نتایج ندارد و بایدن پیروز انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه پنسیلوانیا تایید نتایج انتخابات را به نفع «بایدن» متوقف کرد

دادگاه پنسیلوانیا تایید نتایج انتخابات را به نفع «بایدن» متوقف کرد