مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-26سياسي

تسریع گازرسانی به شهرک صنعتی خیرآباد/ رفع موانع تولید اولویت باشد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر تسریع گازرسانی به «شهرک صنعتی خیرآباد» گفت: رفع موانع تولید اولویت مسئولان باشد.

- ورامین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر تسریع گازرسانی به شهرک صنعتی خیرآباد گفت: رفع موانع تولید اولویت مسئولان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خیرآباد در جمع خبرنگاران با تاکید بر رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات و رفع موانع در شهرک های صنعتی اظهار داشت: در این شهرک کارگران از داشتن گاز محروم هستند.

وی افزود: اگر برای حل مشکلات قوانین اجرایی وجود دارد باید مسئولان این موارد را با روحیه جهادی برطرف کنند، معنا ندارد که برخی کارگران در فضای سرد و بدون گاز کار کنند در حالی که امکان گازرسانی وجود دارد.

محمودی گفت: از استاندار تهران و شرکت شهرک های صنعتی درخواست می کنم به سرعت در این رابطه اقدام و در جهت حمایت از تولید گام های مؤثر را بردارند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به شعار سال عنوان داشت: رونق و جهش تولید با شعار تحقق پیدا نمی کند باید مدیران عملاً موانع را برطرف کنند، البته اگر تخلفاتی هم وجود دارد در چارچوب قانون باید پیگیری شود ولی همه بدانند امروز اولویت اول حمایت از تولید و رفع مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع گازرسانی به شهرک صنعتی خیرآباد/ رفع موانع تولید اولویت باشد

تسریع گازرسانی به شهرک صنعتی خیرآباد/ رفع موانع تولید اولویت باشد