مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-26فرهنگي

ارسال 125 اثر به دبیرخانه فیلم مقاومت کردستان


دبیر استانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت کردستان گفت: 125 اثر در پنج بخش به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که با داوری آثار پنج اثر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعیده گلابی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلمسازان کردستانی استقبالی گسترده از شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت کردند و در پنج بخش فیلمنامه، فیلم کوتاه داستانی، نماهنگ، فیلم مستند و پویانمایی در مجموع 125 اثر به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال شد.

وی افزود: آثار دریافتی با حضور خسرو سینا، جلال نصیری هانیس و مجاهد بنی عامریان داوری شد و در بخش فیلم کوتاه داستانی فیلم نهست به کارگردانی زانیار لطفی رتبه اول، فیلم سرباز به کارگردانی آکو زندکریمی رتبه دوم و فیلم سارا انار ندارد به کارگردانی مریم البرزی رتبه سوم را کسب کردند.

گلابی خاطرنشان کرد: در بخش فیلم مستند نیز مهرداد یوسفی برای فیلم مجید بربری رتبه اول را کسب کرد، رتبه دوم این بخش به فیلم کبوترهای روی شیروانی اثر برهان احمدی رسید و رتبه سوم را نیز سیدرضا سید فاتحی برای فیلم مادر مهرداد از آن خود کرد.

وی افزود: در بخش فیلم مستند و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره زنده یاد رحیم ذبیحی فیلمساز فقید کردستانی جایزه ویژه ای برای فیلم سنگ مزاری برای برادر شهیدم در نظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 125 اثر به دبیرخانه فیلم مقاومت کردستان

ارسال 125 اثر به دبیرخانه فیلم مقاومت کردستان