مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-26دانش

فراخوان ستاد نانو برای حضور در دوره آموزشی آنلاین کنترل کیفیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره آموزشی آنلاین کنترل کیفیت (QC) به صورت آنلاین به مدت 16 ساعت مختص مدیران، کارشناسان و پژوهشگران فعال در واحد های کنترل کیفیت، - با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش الزامات و مفاهیم استانداردسازی، کنترل و تضمین کیفیت در راستای توسعه محصولات فناوری نانو، گروه استاندارد و ایمنی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دوره آموزشی کنترل کیفیت (QC)، ویژه شرکت های تولیدکننده محصولات فناوری نانو را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره آموزشی آنلاین کنترل کیفیت (QC) به صورت آنلاین به مدت 16 ساعت مختص مدیران، کارشناسان و پژوهشگران فعال در واحد های کنترل کیفیت، تضمین کیفیت، ساخت و تولید و تحقیق و توسعه در شرکت های تولیدی محصولات فناوری نانو طراحی شده است.

فراگیران با گذراندن این دوره آموزشی و اخذ گواهی نامه مرتبط، با مسائل و چالش های کنترل کیفیت در محصولات فناوری نانو آشنا شده و نحوه پاسخ گویی به آن ها را می آموزند.

در پایان گواهی نامه مورد تأیید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به شرکت کنندگان اعطا می شود.

اهداف و کارکرد های استانداردسازی ، کنترل کیفیت در مراحل چرخه عمر محصول فناوری نانو (طراحی، تولید، بهره برداری و وارهایی) ، قابلیت اطمینان و کیفیت محصول ، طراحی آزمون برای مراحل گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ستاد نانو برای حضور در دوره آموزشی آنلاین کنترل کیفیت

فراخوان ستاد نانو برای حضور در دوره آموزشی آنلاین کنترل کیفیت