مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-26اقتصادي

11 میلیون خانوار مستعد دریافت کمک تسهیلاتی و یارانه ای دولت هستند


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به کمک تسهیلاتی دولت به 17 میلیون خانوار در کشور گفت: دولت در مرحله اول کمک های معیشتی و تسهیلاتی 17 میلیون خانوار و در مرحله جدید هم 11 میلیون خانوار یعنی 29 میلیون نفر تحت کمک تسهیلاتی و یارانه ای دولت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت در ایام کرونا و روزهای تعطیلی مشاغل از هیچ تلاشی برای کمک به مردم دریغ نکرده است، اظهار کرد: در روزهای کرونایی محدودیت های شدیدی در کشور اعمال شده و بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تعطیل و کارگران شغل خود را از دست دادند لذا دولت در این روزهای سخت پای کار بوده و با اعطا بسته های معیشتی از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان دریغ نکرده است.

وی با اشاره به کمک تسهیلاتی دولت به 17 میلیون خانوار در کشور افزود: دولت در مرحله اول کمک های معیشتی و تسهیلاتی 17 میلیون خانوار و در مرحله جدید هم 11 میلیون خانوار یعنی 29 میلیون نفر تحت کمک تسهیلاتی و یارانه ای دولت قرار می گیرند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اذعان به اینکه پالایش سرپرست خانوارهای اعلام شده در مدت یک هفته مورد پایش قرار می گیرد، تصریح کرد: سرپرست خانوارها می توانند کد ملی خود را تا 11 آذرماه به سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 میلیون خانوار مستعد دریافت کمک تسهیلاتی و یارانه ای دولت هستند

11 میلیون خانوار مستعد دریافت کمک تسهیلاتی و یارانه ای دولت هستند