موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-26اجتماعي

بارش ها تا دوشنبه هفته آینده در کرمانشاه ادامه دارد/ احتمال بارش برف در ارتفاعات استان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی از امروز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

- شهناز حق پرست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به بارش استان در استان، اظهار داشت: این سامانه بارشی از امروز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: این سامانه علاوه بر افزایش دمای هوا طی ساعاتی از شب به تناوب باعث وزش باد بارندگی و رعد و برق در سطح استان می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار و بارش طی ساعاتی ازروزهای شنبه و یکشنبه به خصوص در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: این وضعیت علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب در پاره ای از نقاط با تگرگ و سیلاب های محلی هم همراه می شود بارش علاوه بر ارتفاعات در پاره ای از نقاط در ارتفاعات و نواحی سردسیر به شکل برف هم دیده می شود.

حق پرست اضافه کرد: وزش باد ناشی از این سامانه طی ساعاتی از وقت امروز به ویژه در نواحی غربی استان نسبتا شدید است و احتمالا هوا را موقتا در این نواحی غبارآلود خواهد کرد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها تا دوشنبه هفته آینده در کرمانشاه ادامه دارد/ احتمال بارش برف در ارتفاعات استان

بارش ها تا دوشنبه هفته آینده در کرمانشاه ادامه دارد/ احتمال بارش برف در ارتفاعات استان